2022-05-14 Lördag kl.10 – Minifotomara samling Orfeusgruppen Hötorget

Hej fotovänner!
Nu är det dags igen för en Minimara för Avtryckets medlemmar. Välkomna att anmäla er till en rolig och inspirerande fotojakt.
Sex teman ska tas inom maxtiden tre timmar. Denna gång är vi i Norrmalm / Stockholms city. Filformatet är som vanligt jpeg. Inga andra bilder får finnas på minneskortet vid inlämningen.
Deadline för anmälan är torsdagen 12 maj till sekr@fotoklubben-avtrycket.se
Samling och start vid Hötorget, Orfeusgruppen lördagen 14 maj kl.10:00. Ytterligare information och teman ges på plats vid start.
Intresserad? Anmäl dig då till: sekr@fotoklubben-avtrycket.se
Varmt välkomna Roger